MENU

Wysyłka

Jak złożyć zamówienie?

1. Zaloguj się. Jeśli jesteś nowym Klientem, załóż swoje konto (opcja „nowy klient” poniżej okienka do logowania), następnie wyloguj się i ponownie zaloguj – wówczas możesz mieć pewność, że Twoje konto zostało skonfigurowane poprawnie.
2. Wybierz z naszej oferty te produkty, które chcesz kupić i po kolei dodawaj je do koszyka. Gdy chcesz kupić więcej niż 1 opakowanie danego produktu, kliknij na zakładkę „koszyk”, w okienku „ilość” wstaw prawidłową liczbę, a następnie kliknij na „aktualizuj koszyk”. Podobnie – jeśli chcesz usunąć produkt z koszyka, zaznacz  okienko obok jego nazwy i kliknij na „aktualizuj koszyk”.
3. Postępuj zgodnie z pojawiającymi się instrukcjami: wybierz sposób dostawy, a następnie metodę płatności. Jeśli wybierasz tradycyjny przelew, zaznacz „przelew bankowy”; jeśli chcesz zapłacić on-line – wybierz „PayU”, a następnie wybierz kanał płatności. Uwaga: przy płatności kartą, proszę wybrać „karta płatnicza”. Jeśli chcesz nam przekazać dodatkowe informacje do swojego zamówienia, wpisz je w puste pole na tej stronie. Ważne: jeśli wybierzesz opcję „PayU” – Twój komentarz nie będzie dla nas widoczny. Napisz wówczas do nas e-mail.
4. Jeśli prawidłowo wypełnisz formularz zamówienia i klikniesz na „potwierdź zamówienie”, zobaczysz stronę z podziękowaniem. Na Twoją skrzynkę właśnie wysłaliśmy e-mail potwierdzający , że zamówienie do nas dotarło. Znajdziesz w nim także numer konta do dokonania przelewu oraz nr zamówienia. Jeśli wybrałeś opcję „PayU”, nie musisz już wykonywać przelewu. Poczekaj na potwierdzenie, że Twoja wpłata została przez nas zaksięgowana. Jeśli nie otrzymasz takiej informacji w ciągu 24 godzin roboczych, skontaktuj się z nami – prawdopodobnie wystąpił problem z dokonaną przez Ciebie płatnością i transakcja nadal ma status niezakończonej.

Czas realizacji zamówienia

Bądź cierpliwy. Rozpoczęło się przetwarzanie Twojego zamówienia.
1. Złożone zamówienie otrzymuje domyślny status: a) „oczekujące” - gdy wybrałeś płatność przelewem lub przez „PayU” lub „odbiór osobisty”; b) "realizacja za pobraniem" - gdy chcesz zapłacić przy obiorze przesyłki.
2. Z chwilą zaksięgowania wpłaty, status zmienia się na „wpłata zaksięgowana”. Od tej chwili, w ciągu 7 dni roboczych wyślemy do Ciebie paczkę lub powiadomimy Cię o terminie odbioru osobistego. Zawsze staramy się, aby ten czas był jak najkrótszy.
3. Gdy Twoje zamówienie uzyska status „przygotowanie do wysyłki”, możesz mieć pewność, że paczkę do Ciebie nadamy najpóźniej następnego dnia roboczego.
4. Jeśli wybrałeś opcję „odbiór osobisty”, wykonałeś przelew lub dokonałeś płatności przez opcję „PayU” (uwaga: nie przyjmujemy płatności w aptece przy odbiorze zamówienia), poczekaj, aż status Twojego zamówienia zmieni się na „przygotowanie do odbioru” – otrzymasz wówczas e-mail z informacją, kiedy będziesz mógł odebrać zamówienie w naszej Aptece. Prosimy, nie przychodź wcześniej – Twoje zamówienie może nie być jeszcze przygotowane i niepotrzebnie stracisz czas. Szczegółowy opis zasad odbioru osobistego znajdziesz podczas składania zamówienia, po wybraniu opcji  „odbiór osobisty” oraz w zakładce "Odbiór osobisty".
5. Gdy status Twojego zamówienia zmieni się na "zrealizowane" lub "zrealizowane za pobraniem", w zależności od wybranego przez Ciebie sposobu płatności, możesz być pewien, że Twoje zamówienie opuściło naszą aptekę i jest już w drodze do Ciebie. Na stronach: http://www.dpd.com.pl/subpage.asp?ID_kat=3&ID=33&Mark=18 (jeśli wybrałeś przesyłkę kurierską DPD) lub https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke (jeśli wybrałeś usługę Paczkomat InPost) lub http://emonitoring.poczta-polska.pl/ (jeśli wybrałeś przesyłkę pocztową) po jego wpisaniu możesz prześledzić losy oczekiwanej paczki. W przypadku wyboru przesyłki pocztowej, możesz także zadzwonić na infolinię Poczty Polskiej 801 333 444, gdzie również powinieneś uzyskać informację.
6. Od chwili nadania przesyłki, kurier powinien dostarczyć Ci ją w ciągu 24-48 godzin, natomiast listonosz – w ciągu dwóch dni roboczych (nie dotyczy przesyłek zagranicznych). Przesyłka w paczkomacie będzie na Ciebie oczekiwać przez 72 godziny od chwili umieszczenia jej w nim.
7. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.00 oraz w soboty, niedziele i dni świąteczne, rozpatrujemy od godz. 9.00 następnego dnia roboczego.
8. Jeśli chciałbyś domówić jakieś produkty już po złożeniu zamówienia (możliwe tylko wtedy, gdy status zamówienia to ”oczekujące” lub „wpłata zaksięgowana”), złóż zamówienie ponownie, wybierz formę płatności „przelew bankowy” (NIE wybieraj opcji „Płatności - Twoje płatności w e-Biznesie” !), a w komentarzu do zamówienia wpisz, że chciałbyś je połączyć z zamówienie numer … (tu wpisz nr pierwszego zamówienia) i wykonaj przelew na kwotę stanowiącą wartość zamówionych produktów (bez kosztu przesyłki, choć pojawi się on na zamówieniu). Jeśli Twoje zamówienie ma status "przygotowanie do wysyłki" połączenie tego i kolejnego zamówienia najprawdopodobniejnie nie będzie już możliwe.

Koszty:

1. Wszystkie ceny w ofercie naszej apteki są cenami jednostkowymi brutto za sam produkt i nie zawierają kosztu wysyłki.
2. Koszt wysyłki dodawany jest na końcu formularza zamówienia do całego zamówienia.
3. Koszty wysyłki przy przedpłacie wynoszą (dla paczek do 2 kg): za pośrednictwem Poczty Polskiej i  firmy kurierskiej DPD 12,75 zł.

4. Koszty wysyłki „za pobraniem” (płatność przy odbiorze) wynoszą: za pośrednictwem Poczty Polskiej i firmy kurierskiej DPD 15,75 zł.

5. Koszty wysyłki paczek wcześniej opłaconych za pośrednictwem usługi Paczkomatu InPost wynoszą 10,95 zł.

 6. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, czy wybrany przez Ciebie produkt jest dokładnie tym, który chcesz kupić lub który będzie najbardziej odpowiadał Twoim potrzebom i wymaganiom, zadzwoń do nas, zanim dokonasz zakupu. Postaramy się doradzić Ci, czy Twój wybór jest słuszny – chcemy, abyś był zadowolony zarówno z zakupionego produktu, jak i z zakupów w naszej Aptece. Odpowiadamy na Twoje pytania w godzinach 9-16 w dni powszednie.

Zapłata za zamówienie:

Za zamówienie możesz zapłacić:
1. tradycyjnym przelewem bankowym – nr konta 97 1240 5527 1111 0010 3962 2928.
2. on-line – wybierz opcję „PayU”, a następnie z „kanału płatności” wybierz bank, z którego płatności chcesz dokonać
3. kartą płatniczą/kredytową - wybierz opcję „PayU”, a następnie z „kanału płatności” wybierz „karta płatnicza”
4. przy odbiorze przesyłki – wybierz odpowiednią opcję na formularzu zamówienia.

Zwroty

Kupując w naszej Aptece masz możliwość zrezygnowania z zakupionego produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od chwili odebrania przesyłki.

1. Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt telefoniczny lub poprzez e-mail. Ustalimy wówczas szczegóły dotyczące zwrotu, którego chcesz dokonać.

2. Odeślij do nas produkt w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta jest konieczna w granicach zwykłego zarządu. Nie przyjmujemy zwrotów niepełnych zestawów.

3. Wraz z produktem prosimy o dołączenie dowodu zakupu.

4. Prosimy, abyś na czas transportu odpowiednio zabezpieczył produkt, który chcesz zwrócić.

5. W ciągu 7 dni od chwili jego otrzymania zwrócimy na Twoje konto lub kartę kredytową/płatniczą należną kwotę.

6. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Szczegółowy opis składania zamówienia, czasu realizacji i kosztów znajdziesz tu.

Najczęstsze problemy

1. Logowanie – sprawdź, czy wpisujesz poprawnie swój login i hasło. Może popełniasz błąd literowy i dlatego nie możesz się zalogować.
2. Nie zmienia się ilość opakowań/sztuk produktu, którego chcesz kupić więcej niż jeden – wpisz cyfry określające ilość, jaką chcesz zamówić i kliknij na „aktualizuj koszyk”
3. Nie otrzymałeś automatycznego e-maila po złożeniu zamówienia – przyczyn może być kilka: a). może podałeś błędny adres e-mail? (zob. pkt. 1); b). może nie potwierdziłeś zamówienia i produkty, które chcesz kupić nadal są w Twoim koszyku? – jeśli tak, wejdź na zakładkę „koszyk” (oznaczona na czerwono), ponownie przejdź przez formularz zamówienia i na jego końcu kliknij na „potwierdź zamówienie”; c). sprawdź, czy e-mail od nas nie trafił do folderu „spam” w Twojej skrzynce
4. Nie otrzymałeś przesyłki, choć minął już termin, który podaliśmy powyżej – w przypadku wyboru Poczty, sprawdź w swoim urzędzie pocztowym, czy przesyłka na Ciebie nie czeka. Może nie otrzymałeś awizo… Jeśli wybrałeś kuriera, na stronie www.dpd.com.pl wpisz nr listu przewozowego i skontaktuj się z oddziałem DPD, do którego Twoja przesyłka trafiła (wszystkie dane teleadresowe znajdziesz na stronie DPD).
5. Status Twojego zamówienia nie zmienił się przez 7 dni od chwili jego złożenia – skontaktuj się z nami, najprawdopodobniej płaciłeś za zamówienie za pośrednictwem e-Płatności i wystąpił problem z Twoją transakcją. Sprawdzimy to.

 

Kontakt

Apteka Passiflora
A. Czech j. Wąsikowski Sp.j.
94-044 ŁódŸź, ul. Przełajowa 14
Tel. 426404001
nip: 7270031617 regon: 470844372
biuro@zakatekzdrowia.com.pl

FŁ-VII-4010-154/10

PayU
druga strona

[zamknij]

W celu dostosowania treści i usług do indywidualnych potrzeb i zainteresowań Użytkowników portalu zakatekzdrowia.com.pl używamy tzw. cookies, umożliwiających: utrzymanie sesji Klienta po zalogowaniu - Klient korzystąjšcy z naszego serwisu nie musi logować się ponownie na każdej podstronie; dostosowanie serwisu do potrzeb Klientów. Cookies dostarczają nam danych statystycznych o ruchu użytkowników i korzystaniu przez nich z poszczególnych stron serwisu. Pliki cookies nie zawierają żadnych danych osobowych. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na ich zapisywanie w pamięci komputera, prosimy o ustawienie takiej opcji w przeglądarce internetowej, z której Państwo korzystają. Szczegóły znajdą Państwo tutaj.